“Pikalt on vastutustunde kese olnud toitumisel, kuid uus ja suurem murekoht on pakend kui jääde. The Coca-Cola Company plaanib aastaks 2030 koguda kokku kõik ettevõtte poolt turule lastud esmased pakendid (ehk joogipakendid). Eesti on oma pandipakendi-süsteemiga maailmas eeskujuks ning meie juures käiakse õppimas,” ütleb Coca-Cola HBC Baltikumi kommunikatsioonijuht Luulea Lääne.
“Meie toodete pudelid on juba praegu õhema plastikuga ja lühema kaela ning väiksema korgiga kui enne, kuid see on alles algus, et keskkonnasääst oleks tõhusam. Riiklik tugi pole igal pool maailmas garanteeritud, seetõttu saavad just suured ettevõtted prügihaldusel ohjad haarata ja eeskujuks olla. “
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.