• 03.08.18, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami­monitooring: juuli 2018

Reklaam paberkandjal kasvas 12%! Üllatus oli see, et veebireklaam kidus, kuid printreklaam kasvas kõvasti. Näib, et on kujunemas trend, et reklaamiandjad eelistavad üha rohkem taas printreklaami. Suuri üldistusi on vara teha, kuid praegune suund on selline.
Toomas Leito
  • Toomas Leito
Võrreldes 2017. a. juuliga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 56 külge ehk 8%, moodustades 696 külge. Käive suurenes 120 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1135 tuh. eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 5%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive jäi mullusele tasemele. Reklaam paberkandjal kasvas 12%.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele