3. august 2018

Reklaami­monitooring: juuli 2018

Toomas Leito
Reklaam paberkandjal kasvas 12%! Üllatus oli see, et veebireklaam kidus, kuid printreklaam kasvas kõvasti. Näib, et on kujunemas trend, et reklaamiandjad eelistavad üha rohkem taas printreklaami. Suuri üldistusi on vara teha, kuid praegune suund on selline.

Võrreldes 2017. a. juuliga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 56 külge ehk 8%, moodustades 696 külge. Käive suurenes 120 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1135 tuh. eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 5%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive jäi mullusele tasemele. Reklaam paberkandjal kasvas 12%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700