Reklaam paberkandjal kasvas 12%! Üllatus oli see, et veebireklaam kidus, kuid printreklaam kasvas kõvasti. Näib, et on kujunemas trend, et reklaamiandjad eelistavad üha rohkem taas printreklaami. Suuri üldistusi on vara teha, kuid praegune suund on selline.
Võrreldes 2017. a. juuliga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 56 külge ehk 8%, moodustades 696 külge. Käive suurenes 120 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1135 tuh. eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 5%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive jäi mullusele tasemele. Reklaam paberkandjal kasvas 12%.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.