• 11.07.18, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naispower loovjuhid Ideas

Kindlasti on kõik reklaami- ja turundusvaldkonna inimesed kogenud, et enamasti on agentuurides projektijuhid naised ja loovjuhid mehed. Aeg-ajalt tehakse rahvusvahelisi üleskutseid ja tõstetakse teema fookusesse, et rohkem naisi loovjuhiks saaks, kuid murrangulist hüpet ei ole senini toimunud. Idea on selles osas erand, meil on kõik loovjuhid naised! Saage tuttavaks Kadi Hugo, Jaana Kuke ja Elen-Greete Jaadlaga.
Idea loovjuhid
  • Idea loovjuhid
Loovmaailmas on aastaid võideldud stereotüüpse mõtlemise vastu. Samas (nagu igas teiseski valdkonnas) kohtab siingi mõttemalli, et mehed sobivad näiteks (reklaami)agentuuri ja loovtiimi juhiks paremini kui naised. Ma küll ei tea, mida täpselt kardetakse, kas seda, et naisloovjuhilt tulevad ainult sellised ideed, mis sisaldavad nunnusid beebisid ja roosamannat? Samahästi võiks ju eeldada, et meesloovjuhid saavad hakkama ainult autode ja tööriistade promomisega. Elu näitab, et loomulikult ei ole üks sugu teisest parem ning kliendiportfellid on kõigil vägagi vaheldusrikkad. Idea naispoweri tiim on selleks heaks näiteks. elas 13 aastat Saksamaal ning seal sai alguse ka tema loovkarjäär. Ta õppis Krefeldis graafilist disaini/visuaalset kommunikatsiooni. Hiljem töötas Düsseldorfis mitmes suures loovagentuuris, algselt juunior kunstilise juhina ning pärast juba kunstilise juhina. töötas enne Ideat reklaamiagentuuris Newton loovjuhina. Ta on juhtinud Swedbanki, Farmi, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Ergo ning paljude teiste Eesti tugevate brändide loovkontseptsioonide ja korporatiivse identiteedi väljatöötamist. Oma suurimaks töövõiduks ja pikimaks suhteks peab Farmit, keda aitas 10 aastat areneda, nii et Terve Eesti kiidab! alustas Ideas tööd Euro RSCG PR-is (praegune Idea PR) kommunikatsioonikonsultandina pärast Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni lõpetamist. Mõne aasta pärast, kui lõppesid TÜ magistriõpingud kommunikatsioonijuhtimise erialal, ei saanud temast aga kommunikatsioonijuhti, vaid hoopis copywriter. Siin mängisid suurt rolli Elen-Greete seikluslik iseloom, mis hoiab meeled valla ning Ideas propageeritav väljakutse liikuda majas sees ühelt positsioonilt teisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele