Helsinki Pride Week kulmineerus eelmisel nädalavahehtusel toimunud rongkäiguga, milles osales 100 000 inimest!

- Soome Rahvusmuuseumi Pride-teemaline Instagrami postitus
Pride on Helsingis saanud suureks brändiks, mille väärtustefookusega tahavad joonduda juba paljud tuntud ettevõtted ja kaubamärgid. See on võib-olla sellepärast, et Pride’i bränd omab Soomes tugevat ja kommunikeeritud seost sõnadega yhdenvertaisuus ja tasaarvoisuus (võrdõiguslikkus/võrdsus), mitte ei liigu pelgalt seksuaalsete eelistuste telgedel.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?