Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Reisikirjad Helsingist 23: Helsingi Pride’ist on saanud turundajaid köitev bränd
Soome Rahvusmuuseumi Pride-teemaline Instagrami postitus
Helsinki Pride Week kulmineerus eelmisel nädalavahehtusel toimunud rongkäiguga, milles osales 100 000 inimest!
Pride on Helsingis saanud suureks brändiks, mille väärtustefookusega tahavad joonduda juba paljud tuntud ettevõtted ja kaubamärgid. See on võib-olla sellepärast, et Pride’i bränd omab Soomes tugevat ja kommunikeeritud seost sõnadega yhdenvertaisuus ja tasaarvoisuus (võrdõiguslikkus/võrdsus), mitte ei liigu pelgalt seksuaalsete eelistuste telgedel.