• 06.07.18, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Helsingist 23: Helsingi Pride’ist on saanud turundajaid köitev bränd

Helsinki Pride Week kulmineerus eelmisel nädalavahehtusel toimunud rongkäiguga, milles osales 100 000 inimest!
Soome Rahvusmuuseumi Pride-teemaline Instagrami postitus
  • Soome Rahvusmuuseumi Pride-teemaline Instagrami postitus
Pride on Helsingis saanud suureks brändiks, mille väärtustefookusega tahavad joonduda juba paljud tuntud ettevõtted ja kaubamärgid. See on võib-olla sellepärast, et Pride’i bränd omab Soomes tugevat ja kommunikeeritud seost sõnadega yhdenvertaisuus ja tasaarvoisuus (võrdõiguslikkus/võrdsus), mitte ei liigu pelgalt seksuaalsete eelistuste telgedel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele