5. juuli 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Andrus Kiisküla
Foto: Raul Mee
Märtsis suurde andmeskandaali sattunud Facebook lubas rohkem läbipaistvust. Hiljutine uudis Facebookilt on väga huvitav ja kasulik samm selles suunas, lubades igaühel vaadata, mis reklaamid hetkel valitud Facebooki lehe alt jooksevad (active ads). Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.

Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm. orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700