• 05.07.18, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Märtsis suurde andmeskandaali sattunud Facebook lubas rohkem läbipaistvust. Hiljutine uudis Facebookilt on väga huvitav ja kasulik samm selles suunas, lubades igaühel vaadata, mis reklaamid hetkel valitud Facebooki lehe alt jooksevad (active ads). Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.
Andrus Kiisküla
  • Andrus Kiisküla
  • Foto: Raul Mee
Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm. orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele