5. juuli 2018
Jaga lugu:

Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Andrus Kiisküla  Foto: Raul Mee

Märtsis suurde andmeskandaali sattunud Facebook lubas rohkem läbipaistvust. Hiljutine uudis Facebookilt on väga huvitav ja kasulik samm selles suunas, lubades igaühel vaadata, mis reklaamid hetkel valitud Facebooki lehe alt jooksevad (active ads). Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.

Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm. orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”:

Eeldusel, et te juba tunnete oma konkurente, siis nende aktiivsete reklaamide jälgimine ei pruugi anda eriti uut infot nende tegevuste kohta. Lisaks ei anna need postitused tihti ka uut inspiratsiooni.Konkurentide jälgimisele lisaks soovitan leida hoopis aega, et vaadata, mida teevad brändid täiesti teistest valdkondadest ja teistel turgudel. Õppida ja integreerida enda kampaaniatesse uusi elemente, kuidas lugusid rääkida ja tähelepanu haarata.Selleks, et vaadata, mis reklaamid hetkel jooksevad (ka boostitud

Iga Facebooki kasutaja saab “Info and ads” vaates ka mugavalt raporteerida ebasobivaid reklaame või reklaamis sisalduvaid elemente.Kui vastaval lehel ei ole sinu regioonil hetkel aktiivseid reklaame, siis vali rippmenüüst riik. Vaata näiteks GoPro Facebooki lehte

Valikus võib olla ka kümneid riike:

Kodumaine näide Photopoint.ee näitel:

Usun, et see muudatus on heaks inspiratsiooni allikaks ideede kogumisel, luues ka rohkem läbipaistvust, mida ja kuidas reklaamitakse.

Autor: Andrus Kiisküla

Tahad sotsiaalmeedia paremini enda kasuks tööle panna?

Tule 14. septembril Andrus Kiisküla koolitusele "Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule"

:

Koolituselt saad

-teada, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda

-värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest

-teadmised, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini

-oskuse luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal

-oskuse jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

 

Vaata lähemalt siit ja registreeri end juba täna ära, siis saad rahuliku südamega suve edasi nautida!

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com