• 05.07.18, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Märtsis suurde andmeskandaali sattunud Facebook lubas rohkem läbipaistvust. Hiljutine uudis Facebookilt on väga huvitav ja kasulik samm selles suunas, lubades igaühel vaadata, mis reklaamid hetkel valitud Facebooki lehe alt jooksevad (active ads). Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.
Andrus Kiisküla
  • Andrus Kiisküla
  • Foto: Raul Mee
Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm. orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele