• 05.07.18, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Märtsis suurde andmeskandaali sattunud Facebook lubas rohkem läbipaistvust. Hiljutine uudis Facebookilt on väga huvitav ja kasulik samm selles suunas, lubades igaühel vaadata, mis reklaamid hetkel valitud Facebooki lehe alt jooksevad (active ads). Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.
Andrus Kiisküla
  • Andrus Kiisküla
  • Foto: Raul Mee
Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm. orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele