• 03.07.18, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – kuidas luua veelgi edukam sotsiaalmeedia turunduse strateegia?

“Kui sa ei tunne oma jälgijaskonda ja ei mõista nende peas toimuvat, on sotsiaalmeedias õnnestumine bingo loto.” Brit Mesipuu agentuurist Milos kirjutab psühholoogilistest vaatenurkadest, mida pidada uute postituste tegemisel silmas.
Brit Mesipuu
  • Brit Mesipuu
Sellest artiklist saad sa teada:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele