Autor: Hando Sinisalu • 26. juuni 2018

Case study: Kuidas panna koerad naeratama? Pedigree SelfieSTIX

Cannes Lions 2018 mobiilikategooria Grand Prix. Agentuur: Colenso BBDO, Auckland, Uus-Meremaa. Case study ning intervjuu Maria Devereux’ ja Kim Raganiga, Colenso BBDO loovjuhtidega.

TAUST Uusmeremaalased on väga suured loomasõbrad: 64% kodudest on lemmikloom. See on maailma arvestuses üks kõrgemaid näitajaid. 44% kodudest on kass – see on maailma kõrgeim näitaja, saareriigis on üle 1 miljoni kodukassi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700