• 26.06.18, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas panna koerad naeratama? Pedigree SelfieSTIX

Cannes Lions 2018 mobiilikategooria Grand Prix. Agentuur: Colenso BBDO, Auckland, Uus-Meremaa. Case study ning intervjuu Maria Devereux’ ja Kim Raganiga, Colenso BBDO loovjuhtidega.
Case study: Kuidas panna koerad naeratama? Pedigree SelfieSTIX
TAUST Uusmeremaalased on väga suured loomasõbrad: 64% kodudest on lemmikloom. See on maailma arvestuses üks kõrgemaid näitajaid. 44% kodudest on kass – see on maailma kõrgeim näitaja, saareriigis on üle 1 miljoni kodukassi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele