Autor: Silja Oja • 20. juuni 2018

Cannes Lions 2018 raadio Grand prix: Lõuna-Aafrika jalgpallihümn, mis muutus naistevastase vägivalla lauluks

Eile jagati Cannes'is auhindu parimatele raadio - ja audioreklaamidele. Võit läks Lõuna-Aafrika jalgpallilaulule, mille sõnad poole pealt ehmatavaks muutuvad, koputades naiste vastu vägivaldsete meeste südametunnistusele. Klient: õlletootja Carling Black Label, agentuur: Ogilvy Cape Town.

Kampaania insight: Lõuna-Aafrika mees kipub tihtilugu peale oma lemmik-jalgpallimeeskonna kaotust kodus naisele peksa andma.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700