Autor: Silja Oja • 20. juuni 2018
Ainult tellijatele

Cannes Lions 2018 raadio Grand prix: Lõuna-Aafrika jalgpallihümn, mis muutus naistevastase vägivalla lauluks

Eile jagati Cannes'is auhindu parimatele raadio - ja audioreklaamidele. Võit läks Lõuna-Aafrika jalgpallilaulule, mille sõnad poole pealt ehmatavaks muutuvad, koputades naiste vastu vägivaldsete meeste südametunnistusele. Klient: õlletootja Carling Black Label, agentuur: Ogilvy Cape Town.

Kampaania insight: Lõuna-Aafrika mees kipub tihtilugu peale oma lemmik-jalgpallimeeskonna kaotust kodus naisele peksa andma.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700