Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lions Health: Stigma seksi ümbert on kadumas
Kas sind huvitab, mitut telekanalit sa hotellis vaadata saad? Ei! Inimesi huvitab tegelikult miski muu, mõistis Austraalia kondoomitootja SKYN ja andis välja raamatu “Places of Intimacy” – seksimiseks parimate hotellide kataloogi.
Cannes Lionsi terviseteemalisel alamfestivalil Lions Health kadusid need raamatud välgukiirusel, aga kõigil huvilistel on võimalik teosega ka veebis tutvuda: placesofintimacy.skyn.com/en
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“