Eile õhtul selgusid maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions tervisekategooria (Health & Wellness) võitjad. Peaauhinna ehk Grand prix' võitis New Yorgi agentuuri JohnXHannes poolt südamekliinikule Corazon tehtud 48-minutiline film.
Tõsielul põhinev film "Corazon - Give Your Heart" räägib loo Ladina-Ameerika seksitöötaja võitlusest südamehaigusega ja arstist, kes teda aitab. Filmi eesmärk on teadvustada organidoonorluse vajalikkust ja kutsuda üles inimesi selleks nõusolekut andma. Filmiga, mis linastus Tribeca filmifestivalil, kaasnes äpp, kus inimesed said end organidoonoritena kirja panna. Film osutus nii populaarseks, et korraldati mitu lisanäitamist.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.