• 19.06.18, 20:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Corazon - Give Your Heart" liigutas Cannes'is kõigi südameid

Eile õhtul selgusid maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions tervisekategooria (Health & Wellness) võitjad. Peaauhinna ehk Grand prix' võitis New Yorgi agentuuri JohnXHannes poolt südamekliinikule Corazon tehtud 48-minutiline film.
Corazon
  • Corazon
Tõsielul põhinev film "Corazon - Give Your Heart" räägib loo Ladina-Ameerika seksitöötaja võitlusest südamehaigusega ja arstist, kes teda aitab. Filmi eesmärk on teadvustada organidoonorluse vajalikkust ja kutsuda üles inimesi selleks nõusolekut andma. Filmiga, mis linastus Tribeca filmifestivalil, kaasnes äpp, kus inimesed said end organidoonoritena kirja panna. Film osutus nii populaarseks, et korraldati mitu lisanäitamist. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele