Silja Oja • 19 juuni 2018
Jaga lugu:

"Corazon - Give Your Heart" liigutas Cannes'is kõigi südameid

Corazon   

Eile õhtul selgusid maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions tervisekategooria (Health & Wellness) võitjad. Peaauhinna ehk Grand prix' võitis New Yorgi agentuuri JohnXHannes poolt südamekliinikule Corazon tehtud 48-minutiline film.

Tõsielul põhinev film "Corazon - Give Your Heart" räägib loo Ladina-Ameerika seksitöötaja võitlusest südamehaigusega ja arstist, kes teda aitab. Filmi eesmärk on teadvustada organidoonorluse vajalikkust ja kutsuda üles inimesi selleks nõusolekut andma. Filmiga, mis linastus Tribeca filmifestivalil, kaasnes äpp, kus inimesed said end organidoonoritena kirja panna. Film osutus nii populaarseks, et korraldati mitu lisanäitamist. 

Teise Grand prix' samas kategoorias oleks võitnud geniaalselt lihtne ja suurepärase disaineritööga "Blink to Speak", kui see ei oleks MTÜ töö olnud. Cannes'i antakse nimelt Grand prix vaid ärikategooria töödele.

Cannes Lionsi žürii hindab kõrgelt kampaaniaid, mis mitte lihtsalt ei vii turunduslikku sõnumit nutikalt sihtrühmani, vaid kontseptuaalseid töid, mis mõjutavad maailma ja muudavad inimeste elusid. Loomulikutl oli see nii ka tervisevaldkonna tööde puhul.

Vaata kõiki võidutöid: www.lovethework.com/2018 

 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com