Eile õhtul selgusid maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions tervisekategooria (Health & Wellness) võitjad. Peaauhinna ehk Grand prix' võitis New Yorgi agentuuri JohnXHannes poolt südamekliinikule Corazon tehtud 48-minutiline film.
Tõsielul põhinev film "Corazon - Give Your Heart" räägib loo Ladina-Ameerika seksitöötaja võitlusest südamehaigusega ja arstist, kes teda aitab. Filmi eesmärk on teadvustada organidoonorluse vajalikkust ja kutsuda üles inimesi selleks nõusolekut andma. Filmiga, mis linastus Tribeca filmifestivalil, kaasnes äpp, kus inimesed said end organidoonoritena kirja panna. Film osutus nii populaarseks, et korraldati mitu lisanäitamist.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?