• 14.06.18, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminari slaidid: Euroopa parima (ja halvima) sulanduva reklaami näited ja analüüs

Thomas Stokholm on kogu oma karjääri tegelenud sisuloomega: olnud Ekstra Bladet TV juht ja Monday Media juht. Hetkel on ta Taani “Õhtulehe” Ekstra Bladet klientidele sisuturunduse teenust pakkuva üksuse Story Studio juht.
Seminari slaidid: Euroopa parima (ja halvima) sulanduva reklaami näited ja analüüs
Tutvu tema ettekande "Euroopa parima (ja halvima) sulanduva reklaami näited ja analüüs" slaididega. Thomas esines 7. juunil 2018 Tallinnas Best Marketingi seminaril "Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele