Autor: Silja Oja • 14. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Seminari slaidid: Euroopa parima (ja halvima) sulanduva reklaami näited ja analüüs
Thomas Stokholm on kogu oma karjääri tegelenud sisuloomega: olnud Ekstra Bladet TV juht ja Monday Media juht. Hetkel on ta Taani “Õhtulehe” Ekstra Bladet klientidele sisuturunduse teenust pakkuva üksuse Story Studio juht.
Tutvu tema ettekande "Euroopa parima (ja halvima) sulanduva reklaami näited ja analüüs" slaididega. Thomas esines 7. juunil 2018 Tallinnas Best Marketingi seminaril "Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas?".