• 14.06.18, 10:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kommunikeerida seda, et „Ei!“ on „Ei!“

Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli saanud Optimist Creative’i eksperdid Magnus Lužkov, Siim Nikopensius ja Oliver Lomp tegid Best Marketingi sisuturunduse seminaril live show’d ning genereerisid võrdsete võimaluste volinikule Liisa Pakostale ning uue aiakaupade poe Senso omanikule Toomas Tiivelile sisuturunduse strateegiat ja ideid.
Kuidas kommunikeerida seda, et „Ei!“ on „Ei!“
  • Foto: Shutterstock
Siinkohal kokkuvõte räägitust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele