Autor: Hando Sinisalu • 11. juuni 2018

Kuidas murda väikeriigi mentaliteeti: Mõtle suurelt ja suured asjad juhtuvad

Horvaatia reklaamiagentuuri Imago Ogilvy asutaja ja juht Damir Ciglar
Agentuurid väidavad alati, et neil on väga head ideed, aga kliendid on konservatiivsed ja lepivad vaid traditsiooniliste lahendustega. Kuidas veenda klienti nõustuma julgete ideedega? Intervjuu Balticbesti žürii liikme, Horvaatia reklaamiagentuuri Imago Ogilvy asutaja ja juhi Damir Ciglariga.

Damir Ciglar asutas Imago Ogilvy aastal 1992. Imago on rahvusvaheliselt enim auhinnatud Horvaatia agentuur (võidud konkurssidel nagu Cannes Lions, Eurobest, EPICA, LIA, Golden Drum jt). Ta on olnud Horvaatia reklaamiliidu HURA president ja osalenud mitmete reklaamifestivalide žüriides. Ta on Zagrebi Ülikooli õppejõud. Ülevaade tema agentuuri töödest: www.imago.hr ja www.imago-box.hr.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700