• 11.06.18, 19:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas murda väikeriigi mentaliteeti: Mõtle suurelt ja suured asjad juhtuvad

Agentuurid väidavad alati, et neil on väga head ideed, aga kliendid on konservatiivsed ja lepivad vaid traditsiooniliste lahendustega. Kuidas veenda klienti nõustuma julgete ideedega? Intervjuu Balticbesti žürii liikme, Horvaatia reklaamiagentuuri Imago Ogilvy asutaja ja juhi Damir Ciglariga.
Horvaatia reklaamiagentuuri Imago Ogilvy asutaja ja juht Damir Ciglar
  • Horvaatia reklaamiagentuuri Imago Ogilvy asutaja ja juht Damir Ciglar
Damir Ciglar asutas Imago Ogilvy aastal 1992. Imago on rahvusvaheliselt enim auhinnatud Horvaatia agentuur (võidud konkurssidel nagu Cannes Lions, Eurobest, EPICA, LIA, Golden Drum jt). Ta on olnud Horvaatia reklaamiliidu HURA president ja osalenud mitmete reklaamifestivalide žüriides. Ta on Zagrebi Ülikooli õppejõud. Ülevaade tema agentuuri töödest: www.imago.hr ja www.imago-box.hr.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele