• 31.05.18, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tabasco võitis PIAF Awardsil kulla

Loovagentuuri Tabasco töö "Naised vormi!" võitis eile õhtul Prahas toimunud rahvusvahelisel reklaamifestivalil PIAF Awards avaliku sektori kategoorias kulla.
Tabasco võitis PIAF Awardsil kulla
Tegemist on 2017. aasta kevadel toimunud Kaitseressursside Ameti kampaaniaga, mis kutsus noori naisi läbima ajateenistust. Kampaaniale tähelepanu tõmbamiseks pandi Tartu Raekoja platsil suudlevale tudengineiule kaitseväe vorm selga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele