Tele2 täidab oma varasema lubaduse ja lõpetab 25. maist esimesena inimestele soovimatute müügikõnede tegemise.
Tele2 juhi Chris Robbinsi sõnul pole eetiliselt tehtavad müügikõned põhimõttelt halvad – kui need on suunatud inimestele, kes seda soovivad ning ilma igasuguste trikkideta. “Senised uuringud näitavad väga selgelt, et Eesti inimesed ei soovi saada selliseid müügikõnesid, milleks nad pole nõusolekut andnud,” lisas Robbins.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?