Tele2 täidab oma varasema lubaduse ja lõpetab 25. maist esimesena inimestele soovimatute müügikõnede tegemise.
Tele2 juhi Chris Robbinsi sõnul pole eetiliselt tehtavad müügikõned põhimõttelt halvad – kui need on suunatud inimestele, kes seda soovivad ning ilma igasuguste trikkideta. “Senised uuringud näitavad väga selgelt, et Eesti inimesed ei soovi saada selliseid müügikõnesid, milleks nad pole nõusolekut andnud,” lisas Robbins.
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.