• 22.05.18, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturundus on pikaajaline mäng ja ei anna koheseid müügitulemusi

Briti turundusportaal WARC on avaldanud põhjaliku raporti sisuturunduse teemal. Raport tugineb WARC Awards 2017 „Effective Use of Content” kategooria finalistide seas läbi viidud uuringule.
Sisuturundus on pikaajaline mäng ja ei anna koheseid müügitulemusi
WARC
Briti juhtiva turundusportaali WARC raportit saab lugeda siit!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele