• 22.05.18, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturundus on pikaajaline mäng ja ei anna koheseid müügitulemusi

Briti turundusportaal WARC on avaldanud põhjaliku raporti sisuturunduse teemal. Raport tugineb WARC Awards 2017 „Effective Use of Content” kategooria finalistide seas läbi viidud uuringule.
Sisuturundus on pikaajaline mäng ja ei anna koheseid müügitulemusi
WARC
Briti juhtiva turundusportaali WARC raportit saab lugeda siit!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele