Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Janno Siimar: Me mõtleme väikselt ja muretseme suurelt
Olles istunud kümmekond korda rahvusvahelistes ja ka Eesti žüriides ning ka ise nende žüriide lauale asju nühkinud nüüd juba 15 aastat, võin täie veendumusega väita, et hea idee ei ole sugugi kallim kui keskpärane või halb.
Janno Siimar
Foto: Ajujaht
Probleem on ehk agentuuri võimes selgitada ja kliendi julguses aktsepteerida, et idee, mida varem pole teostatud, on hea.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.