• 17.05.18, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janno Siimar: Me mõtleme väikselt ja muretseme suurelt

Olles istunud kümmekond korda rahvusvahelistes ja ka Eesti žüriides ning ka ise nende žüriide lauale asju nühkinud nüüd juba 15 aastat, võin täie veendumusega väita, et hea idee ei ole sugugi kallim kui keskpärane või halb.
Janno Siimar
  • Janno Siimar
  • Foto: Ajujaht
Probleem on ehk agentuuri võimes selgitada ja kliendi julguses aktsepteerida, et idee, mida varem pole teostatud, on hea.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele