Standardi brändijuhi ametikohal alustas esmaspäeval tööd Kairi Pops, kellel on laialdaselt kogemusi erinevates sektorites turunduse juhtimisel ja koordineerimisel.
Tegu on Standardis äsja loodud ametikohaga, millega soovitakse saavutada AS Standardile selgem kuvand ja täiustada brändi. "Mul on suur au niivõrd olulisel ja pikaajalisel ettevõttel brändi arenduses kaasa rääkida ja oma mõtteid ning ideid rakendada", ütles Kairi Pops.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.