2. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaamimonitooring: aprill 2018

Toomas Leito
Foto: Erik Prozes
Lehtede veebireklaamikäive suurenes 8%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive vähenes 1%. Endiselt survestavad turgu Google`i ja Facebooki agressiivne müügitaktika. Nagu kontsernid börsile teatasid, suurenesid selle aasta esimeses kvartalis kogu maailmas nende reklaamikäibed: Google 36% ja Facebook 58%. Ega Eestigi sellest puutumata jäänud.

Võrreldes 2017. a. aprilliga jäi viie juhtiva lehe reklaamimaht samale tasemele, moodustades 1174 külge. Reklaamikäive suurenes 75 tuh. eurot ehk 5%, moodustades 1625 tuh. eurot. Suhteliselt hea tulemus. Kasv tuli nii print- kui ka veebireklaamist.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700