Autor: Hando Sinisalu • 2. mai 2018

Bännerid ei tööta enam, tulevik on native reklaam

Thomas Stokholm
"Selleks, et eetikaga oleks asjad korras, peaks native-artikleid kirjutama inimesed, kes on õppinud ajakirjandust," soovitab Taani kõmulehe Extrabladet sisuturunduse stuudio juht Thomas Stokholm.

Kõigepealt paneme paika mõisted. Native Advertising Institute defineerib asja niimoodi: native advertising on makstud reklaam, milles reklaam sobitub oma vormi, oleku ja funktsiooni poolest sellesse meediakeskkonda, milles ilmub: "Native advertising is paid advertising where the ad matches the form, feel and function of the content of the media on which it appears."

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700