27. august 2018
Ainult tellijatele

Kuidas Facebook Business Managerist maksimum võtta?

Sotsiaalmeedias on inimesed ja nende tähelepanu. Keskmine nutitelefoni kasutaja kerib päevas ekraani umbes 100 meetri jagu. Võite ise ette kujutada, kui palju infot selle saja meetri sisse jääb. Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme. Facebookis ei ole konkurents ainult sarnase toote või teenuse pakkujate vahel, sõjas silmapaaride üle osalevad ka sõbranna pildid Egiptusest, armsad kassivideod, tervitus Jussi esimeselt sünnipäevalt ja sadu muid postitusi, mis tähelepanu järele õhkavad.

Mida teha selleks, et õige inimese silmad peatuksid sinu sõnumil?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700