• 28.08.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Facebook Business Managerist maksimum võtta?

Sotsiaalmeedias on inimesed ja nende tähelepanu. Keskmine nutitelefoni kasutaja kerib päevas ekraani umbes 100 meetri jagu. Võite ise ette kujutada, kui palju infot selle saja meetri sisse jääb. Tähelepanu on uus valuuta, millega me kaupleme. Facebookis ei ole konkurents ainult sarnase toote või teenuse pakkujate vahel, sõjas silmapaaride üle osalevad ka sõbranna pildid Egiptusest, armsad kassivideod, tervitus Jussi esimeselt sünnipäevalt ja sadu muid postitusi, mis tähelepanu järele õhkavad.
Kuidas Facebook Business Managerist maksimum võtta?
Mida teha selleks, et õige inimese silmad peatuksid sinu sõnumil?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele