• 24.04.18, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Priit Jõgi on uus Äripäeva reklaamiosakonna juht

Alates 25. aprillist asub Priit Jõgi Äripäeva reklaamiosakonna juhi ametikohale. Priit jätkab ka Äripäeva Raadio kureerimist, osalemist nõukodade töös ning on kaasatud kogu ettevõtte juhtimisotsuste tegemisse.
Priit Jõgi
  • Priit Jõgi
  • Foto: Äripäev
Priit on olnud meediaga seotud üheksakümnendate keskpaigast, alustades Saaremaa kohalikus raadios müügidirektorina, kus ta tegi ka raadiosaateid. Vahepeal mõned aastad turunduse- ja müügijuhtimist Ekspress Hotline ettevõtetes ning tagasi meedias sügisest 2000. aastal. Siis alustas Priit Trio LSL Raadiogrupis müügi- ja turundusdirektorina ning alates 2001 kuni 2013 oli Trio LSL Raadiogrupi juhataja. 2016 oli taas Trios ning 2017. septembris käivitas edukalt Äripäeva raadio.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele