• 03.04.18, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi erileht paberil ilmub 5. aprillil

Kokkuvõte Eesti suurimast turundussündmusest Password ilmub 5. aprillil erilehena Äripäeva paberlehe vahel ja jõuab kõikide Äripäeva tellijateni. Neid on ligi 10 000.
Password 2018
  • Password 2018
  • Foto: Marko Mumm
Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks. Turundustegu 2017 Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR-agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele