• 03.04.18, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi erileht paberil ilmub 5. aprillil

Kokkuvõte Eesti suurimast turundussündmusest Password ilmub 5. aprillil erilehena Äripäeva paberlehe vahel ja jõuab kõikide Äripäeva tellijateni. Neid on ligi 10 000.
Password 2018
  • Password 2018
  • Foto: Marko Mumm
Nordea Kontserdimajas pärjati Password 2018 galal möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid. Seekordsed võitjad olid ettevõtmised, mis tegid Eesti elu paremaks. Turundustegu 2017 Grand prix läks Coop Panga lansseerijatele, kuhu kuulusid Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, loovagentuur Optimist, PR-agentuur Agenda PR ja meediaagentuur Initiative. Coop Panga puhul ühendati pangandus ja kaubandus, millest tekkis Eesti pangandussektori suurim teenindusvõrk ja pangateenused said hästi kättesaadavaks ka maapiirkondades.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele