• 02.04.18, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2017 finalist: Telia küberkiusamise vastane kampaania "Suurim julgus"

"Üha rohkem kiusamisjuhtumeid leiab aset läbi sotsiaalmeedia kanalite, mis teeb kiusamise peidetumaks ja noorele raskemini talutavaks, sest kius võib kesta 24/7 ning on sageli ka anonüümne." Telia tahtis teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Ülla eesmärgi nimel tehtud kampaania oli edukas.
Turundustegu 2017 finalist: Telia küberkiusamise vastane kampaania "Suurim julgus"
  • Turundustegu 2017 finalist: Telia küberkiusamise vastane kampaania "Suurim julgus"
Kampaania võitis ka Meediategu 2017 Grand prix

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele