• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2017 Grand prix: Telia küberkiusamise vastane kampaania "Suurim Julgus"

Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia tahtis teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Ülla eesmärgi nimel tehtud kampaania oli edukas.
Britta Gassmann Vizeumist auhinda vastu võtmas
  • Britta Gassmann Vizeumist auhinda vastu võtmas
  • Foto: Marko Mumm
Aasta Meediategu 2017 Grand prix

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele