Autor: Helen Külaots • 28. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Aasta Meediategu 2017 Grand prix: Telia küberkiusamise vastane kampaania "Suurim Julgus"
Britta Gassmann Vizeumist auhinda vastu võtmas
Foto: Marko Mumm
Uuringu andmetel on 27% Eesti õpilastest kogenud küberkiusamist ja 17% on ise kedagi kiusanud. Telia tahtis teadvustada probleemi ulatust ja pakkuda õpilastele, vanematele ja õpetajatele infot, kuidas kiusamist ära tunda ja abi saada. Ülla eesmärgi nimel tehtud kampaania oli edukas.
Aasta Meediategu 2017 Grand prix