Autor: Helen Külaots • 29. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kai-Riin Veromann: inimesed usaldavad rohkem brände kui valitsust

Kai-Riin Veroman
Foto: Marko Mumm
Turunduskonverentsil Password esinenud Kai-Riin Veromann rääkis sellest, kuidas brändid maailma parandavad. Kokkuvõte tema õpetlikust ettekandest, mis andis ülevaate, kuidas oma brändi eesmärki seada ja sellega ühiskonnale kasu tuua.

Ettevõtted on võimsamad kui kunagi varem: Wallmart on suurem kui Austraalia.. Kasuta brändi eesmärki turundustegevuses Vii see ühiskondlikule tasandile – joonda brändi emotsionaalne, funktsionaalne ja ühiskondlik kasu. Vii eesmärk turundusosakonnast teistesse osakondadesse Eesmärgist on laiem ühiskondlik liikumine, mis on suurem kui bränd ise.: loo brändi eesmärk, mis oleks tähendusrikas, puudutaks midagi, mis inimestele korda läheb. Selle brändi eesmärk on olnud teismeliste poiste enesekindluse tõstmine. Varem tegid nad seda suhteliselt seksistlikult, naisi alavääristaval moel. Nüüd on nad kommunikatsiooni muutnud. Kaasaegse sõnumi loomiseks said nad sisendi Google’i otsimootorist. Nad otsisid, mis teismelisi poisse tegelikult huvitab. Tulemus oli see, et poisid googeldavad, kas mehel on okei teha joogat, kanda roosat, olla emotsionaalne jne. Stereotüübid defineeriti täielikult ümber ning kokku sai aus, siiras ja mõjuv kampaania.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700