• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2017 finalist: Circle K kaubamärgi lansseerimine Eestis case study

“Tundmatu kaubamärgiga turuletulek pakkus väljakutseid, arvestades ka asjaolu, et see nimi on keskmise eestlase jaoks raskesti hääldatav. Riske ja karisid oli rohkem kui võimalusi võitjana välja tulla. Tulemusi vaadates võib uhkusega öelda, et me tegime selle ära! Me säilitasime oma positsiooni, kasvatasime kliendibaasi ja müüme täna rohkem tooteid kui varem.” Circle K lansseerimine jõudis Turundustegu 2017 finaali. Loe lähemalt:
Turundustegu 2017 finalist: Circle K kaubamärgi lansseerimine Eestis case study
Statoil oli Eesti turul tegutsenud enam kui 26 aastat ja pakkunud era- ja äriklientidele täisteenindus- ja automaatjaamades mootorikütuste müüki ja poekaupasid, mugavusteenuseid ning autopesu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele