Autor: Helen Külaots • 28. märts 2018
Ainult tellijatele

Turundustegu 2017 finalist: Circle K kaubamärgi lansseerimine Eestis case study

“Tundmatu kaubamärgiga turuletulek pakkus väljakutseid, arvestades ka asjaolu, et see nimi on keskmise eestlase jaoks raskesti hääldatav. Riske ja karisid oli rohkem kui võimalusi võitjana välja tulla. Tulemusi vaadates võib uhkusega öelda, et me tegime selle ära! Me säilitasime oma positsiooni, kasvatasime kliendibaasi ja müüme täna rohkem tooteid kui varem.” Circle K lansseerimine jõudis Turundustegu 2017 finaali. Loe lähemalt:

Statoil oli Eesti turul tegutsenud enam kui 26 aastat ja pakkunud era- ja äriklientidele täisteenindus- ja automaatjaamades mootorikütuste müüki ja poekaupasid, mugavusteenuseid ning autopesu.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700