• 23.03.18, 07:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millal sinu firma inimese kosmosesse saadab?

Kuidas teha ebatraditsioonilisi, piiremuutvaid ja maailma parandavaid aktsioone niimoodi, et sellest ka ärile kasu oleks? Ja kuidas seda kasu mõõta? Tule Passwordile ja saad teada!
Red Bull
  • Red Bull
Meenutagem viimaste aastate meeldejäävamaid (ja auhinnatud) turundusaktsioone:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele