• 22.03.18, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike influencer marketingi kolm printsiipi

„Inimesed kas ostavad või proovivad. Sotsiaalmeedia jagamised on kasutud,“ nentis Nike Kagu-Aasia ja India brändisuhete ja meediajuht J. Siva Shanker äsja toimunud eTail Asia konverentsil.
Ronaldo
  • Ronaldo
Juba järgmisel nädalal toimuval Passwordi konverentsil tuleb eraldi sessioonis juttu influencer marketingist. Enne seda on sobiv vaadata, kuidas kultusbränd Nike sellele teemale läheneb.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele