Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ranno Pajuri: Telia sisuturundus peab olema parem kui ajakirjandus
„Meil on selline sisemine kokkulepe sisuturunduse valdkonnas, et meie sisuturunduse toodang peab olema vähemalt sama hea kui selle valdkonna ajakirjandus, või veel parem,“ rääkis Telia turundusdirektor Ranno Pajuri.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.