• 09.03.18, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ranno Pajuri: Telia sisuturundus peab olema parem kui ajakirjandus

„Meil on selline sisemine kokkulepe sisuturunduse valdkonnas, et meie sisuturunduse toodang peab olema vähemalt sama hea kui selle valdkonna ajakirjandus, või veel parem,“ rääkis Telia turundusdirektor Ranno Pajuri.
Ranno Pajuri
  • Ranno Pajuri
Telia turundusdirektor Ranno Pajuri rääkis Hando Sinisalule antud intervjuus, et:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele