• 06.03.18, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Laulu finaalis kõlanud muusikat on ennegi turunduses kasutatud

Miks Kaubamaja tänavune kampaania nii terava reaktsiooni tekitas, aga aastatagune Telia oma mitte? Kommenteerivad Universali Baltikumi müügijuht Margus Varusk ja Eesti Laulu peaprodutsent Mart Normet.
Kuvatõmmis Jüri Pootsmanni singli "Silmades" videost
  • Kuvatõmmis Jüri Pootsmanni singli "Silmades" videost
Eesti Laul 2016 võitja Jüri Pootsmann esitles Eesti Laul 2017 finaalkontserdil oma singlit "Silmades".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele