• 05.03.18, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi gala tuleb seekord teistmoodi

Oleme kampa võtnud noored muusikud ja lavastajad, kes viivad meid muusikalisele rännakule läbi reklaamiajaloo. Turundustegu esitlused toimuvad seekord talk-show formaadis, kus finaliste intervjueerib Marko Reikop.
Passwordi gala tuleb seekord teistmoodi
Juba pikki aastaid on Passwordi gala formaat olnud ühtmoodi: turundustegu esitlejad teevad laval slaididega ettekandeid, sekka mõni muusikanumber ja põhifookus läheb söögile-joogile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele