• 05.03.18, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi gala tuleb seekord teistmoodi

Oleme kampa võtnud noored muusikud ja lavastajad, kes viivad meid muusikalisele rännakule läbi reklaamiajaloo. Turundustegu esitlused toimuvad seekord talk-show formaadis, kus finaliste intervjueerib Marko Reikop.
Passwordi gala tuleb seekord teistmoodi
Juba pikki aastaid on Passwordi gala formaat olnud ühtmoodi: turundustegu esitlejad teevad laval slaididega ettekandeid, sekka mõni muusikanumber ja põhifookus läheb söögile-joogile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele