Silja Oja • 5. märts 2018
Jaga lugu:

Kaubamaja tegi uutmoodi turundust

Evelin Võigemast Kaubamaja reklaamikampaanias  

Laupäeval toimunud „Eesti laulu“ finaalkontserdil esitas Evelin Võigemast Leslie Da Bassi uut singlit "Naine", mis on ühtlasi esmaspäeval alanud Tallinna Kaubamaja turunduskampaania tunnuslugu. Leslie Da Bass ehk Leslie Laasner on Kaubamaja loovagentuuri Utopia loovjuht.

Täna algas Kaubamaja reklaamikampaania, mille keskmes on just nimetatud lugu. Kaubamaja teavitas sellest oma täna levitatud pressiteates.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com