• 28.02.18, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA reklaamijad lahkuvad televisioonist, Eestis muret pole

Eelmise aasta TV müügilangus oli USAs viimase 20 aasta rängim. Magna Globali sõnul oli turu haripunkt 2 aastat tagasi.
USA reklaamijad lahkuvad televisioonist, Eestis muret pole
Kokkuvõtte Lucas Shaw Bloombergis ilmunud artiklist koos Eesti turgu puudutavate kommentaaridega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele