• 20.02.18, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tabasco tehtud reklaam jõuab New Yorki postrimuuseumisse

Ameerika esimene postrikunstile ja -ajaloole pühendatud muuseum Poster House valis tuhandete reklaamide seast välja Tabasco töö “Party without protection?”.
Tabasco tehtud reklaam jõuab New Yorki postrimuuseumisse
Sama seeria on varem avaldanud ka prestiižne reklaamiajakiri Lürzer’s Archive. Muuseum avatakse 2019. aasta talvel. Rohkem infot muuseumi kohta: www.posterhouse.org 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele