Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tabasco tehtud reklaam jõuab New Yorki postrimuuseumisse
Ameerika esimene postrikunstile ja -ajaloole pühendatud muuseum Poster House valis tuhandete reklaamide seast välja Tabasco töö “Party without protection?”.
Sama seeria on varem avaldanud ka prestiižne reklaamiajakiri Lürzer’s Archive. Muuseum avatakse 2019. aasta talvel. Rohkem infot muuseumi kohta: www.posterhouse.org
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“