Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuldmunale võib sel aastal töid esitada ka ainult eestikeelsena
Tegemist on erandiga, kuna seekord juhivad Kuldmuna žüriidsid välismaiste esimeeste asemel meie oma reklaamidinosaurused.
Isegi kui kõik agentuurid seda täna veel ühtemoodi ei taju, on meie kõigi suurimaks ühiseks huviks rahvusvaheliselt mõistetava portfoolio tekkimine. Ehk siis ingliskeelsed tööd, millega saada välismaist tähelepanu ja tunnustust. Paremal juhul ka tellimusi.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.