• 19.02.18, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmunale võib sel aastal töid esitada ka ainult eestikeelsena

Tegemist on erandiga, kuna seekord juhivad Kuldmuna žüriidsid välismaiste esimeeste asemel meie oma reklaamidinosaurused.
Kuldmunale võib sel aastal töid esitada ka ainult eestikeelsena
Isegi kui kõik agentuurid seda täna veel ühtemoodi ei taju, on meie kõigi suurimaks ühiseks huviks rahvusvaheliselt mõistetava portfoolio tekkimine. Ehk siis ingliskeelsed tööd, millega saada välismaist tähelepanu ja tunnustust. Paremal juhul ka tellimusi. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele