• 13.02.18, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lugu sellest, kuidas Xbox oma fännid äripartneriteks tegi

Case study: Xbox Design Labi Fanchise Model. McCann Londoni loovjuht Sanjiv Mistry annab nõu, kuidas Xboxi ideed ka teistes valdkondades kasutada.
Lugu sellest, kuidas Xbox oma fännid äripartneriteks tegi
Xbox, Microsofti alternatiiv Sony mängukonsoolile PlayStation, nägi ilmavalgust 2001. aastal. Kuigi PlayStation on kujunenud kategooria vaieldamatuks liidriks, võib Xbox uhke olla oma lojaalse fännibaasi üle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele