• 13.02.18, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lugu sellest, kuidas Xbox oma fännid äripartneriteks tegi

Case study: Xbox Design Labi Fanchise Model. McCann Londoni loovjuht Sanjiv Mistry annab nõu, kuidas Xboxi ideed ka teistes valdkondades kasutada.
Lugu sellest, kuidas Xbox oma fännid äripartneriteks tegi
Xbox, Microsofti alternatiiv Sony mängukonsoolile PlayStation, nägi ilmavalgust 2001. aastal. Kuigi PlayStation on kujunenud kategooria vaieldamatuks liidriks, võib Xbox uhke olla oma lojaalse fännibaasi üle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele