Autor: Hando Sinisalu • 13. veebruar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lugu sellest, kuidas Xbox oma fännid äripartneriteks tegi

Case study: Xbox Design Labi Fanchise Model. McCann Londoni loovjuht Sanjiv Mistry annab nõu, kuidas Xboxi ideed ka teistes valdkondades kasutada.

Xbox, Microsofti alternatiiv Sony mängukonsoolile PlayStation, nägi ilmavalgust 2001. aastal. Kuigi PlayStation on kujunenud kategooria vaieldamatuks liidriks, võib Xbox uhke olla oma lojaalse fännibaasi üle.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700