• 01.02.18, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline oli aasta meeldejäävaim turundustegu 2017? (II osa)

Paljudele, kelle käest arvamust küsin, meenuvad möödunud aastast pigem turundusämbrid. Ka selles loos ei saa neist möödalaskmistest üle ega ümber, kuid õnneks on häid näiteid rohkem. Arvamust avaldavad Heily Aavik (La Ecwador), Marek Tabur (Vestige Verdant), Urmas Villmann (Kontuur) ja Anu Art (Mindshare).
Heily Aavik
  • Heily Aavik
  • Foto: Jake Farra
Aasta Turundustegu 2017
Ametliku Aasta Turundustegu 2017 valib konkursile esitatud tööde põhjal ekspertžürii. Turundustegu 2017 finaliste näeb Password 2018 laval 28. märtsil Nordea Kontserdimajas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele