Hando Sinisalu • 29. jaanuar 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Sotsiaalselt vastutustundlikud brändid meeldivad meediale, tarbijatele ja tööotsijatele

Cannes Lions 2017. aasta Cyber Grand Prix võitis väikese Ahvenamaa panga Alandsbanken projekt Aland Index. Alandsbanken töötas välja unikaalse indeksi, mis mõõdab tarbimisega kaasnevat ökoloogilist jalajälge – iga krediitkaardi kasutaja saab igakuise väljavõtte nii oma rahakasutuse kui ökoloogilise jalajälje kohta.

Projekti välja töötanud Rootsi agentuuri RBK projektijuht Johanna Lindberg ja digiarenduse suunajuht  Nico Bonassi tulevad esinema Passwordile ja räägivad sellest suurepärasest tööst lähemalt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Jekaterina Molotkova
    Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com