• 29.01.18, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalselt vastutustundlikud brändid meeldivad meediale, tarbijatele ja tööotsijatele

Cannes Lions 2017. aasta Cyber Grand Prix võitis väikese Ahvenamaa panga Alandsbanken projekt Aland Index. Alandsbanken töötas välja unikaalse indeksi, mis mõõdab tarbimisega kaasnevat ökoloogilist jalajälge – iga krediitkaardi kasutaja saab igakuise väljavõtte nii oma rahakasutuse kui ökoloogilise jalajälje kohta.
Sotsiaalselt vastutustundlikud brändid meeldivad meediale, tarbijatele ja tööotsijatele
Projekti välja töötanud Rootsi agentuuri RBK projektijuht Johanna Lindberg ja digiarenduse suunajuht  Nico Bonassi tulevad esinema Passwordile ja räägivad sellest suurepärasest tööst lähemalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele