17. jaanuar 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Igor Rõtov: Sisuturundus on võimas tööriist igaühele

Igor Rõtov  

Ennustan, et 2018. aastal võiks „köitva loo loomine“ olla iga eduka turundusstrateegia vältimatu osa. Ja ka vastupidi, läbikukkumiste põhjuseks saab olema kas oskamatus või sisuturunduse tähtsuse alahindamine.

Tegemist on globaalse trendiga, kus USA liigub ees ja meie koos muu Euroopaga veidi järel, aga päeva lõpuks oleme kõik samas kohas. Viimastel andmetel kasutab sisuturundust juba rohkem kui 80% USA ettevõttetest. Eesti kohta täpseid andmeid pole, kuid tunnetuslikult hindan, et Eestis jääb see alla 50% ning süsteemset lähenemist on siin kordades vähem.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com