Autor: Igor Rõtov • 17. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Igor Rõtov: Sisuturundus on võimas tööriist igaühele

Igor Rõtov
Ennustan, et 2018. aastal võiks „köitva loo loomine“ olla iga eduka turundusstrateegia vältimatu osa. Ja ka vastupidi, läbikukkumiste põhjuseks saab olema kas oskamatus või sisuturunduse tähtsuse alahindamine.

Tegemist on globaalse trendiga, kus USA liigub ees ja meie koos muu Euroopaga veidi järel, aga päeva lõpuks oleme kõik samas kohas. Viimastel andmetel kasutab sisuturundust juba rohkem kui 80% USA ettevõttetest. Eesti kohta täpseid andmeid pole, kuid tunnetuslikult hindan, et Eestis jääb see alla 50% ning süsteemset lähenemist on siin kordades vähem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700