• 15.01.18, 18:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saa tuttavaks: Bob the Robot, Soome Aasta Agentuur

Bob the Robot tegi 2017. aasta Soome turunduskonkursil GrandOne puhta töö: Aasta Agentuur, Aasta Digikampaania, Aasta Tulemuslikuim Kampaania, Aasta Sotsiaalmeediakampaania ..... palju rohkem poleks võita saanudki.
www.hbl.fi
  • www.hbl.fi
Selle hetkel kuumima Soome agentuuri juht Karolus Viitala tuleb 24. jaanuaril Tallinna ja räägib konverentsil The Best of Global Digital Marketing 2018, kuidas teha edukaid digikampaaniaid. Tule osalema!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele