“Miks ma peaksin lugema su teksti, kui võiksin samal ajal endale võileiba teha?” ütleb Mihkel Raud. Intervjuus räägib ta sellest, millega sisuturundus konkureerib, mis on sisuturunduse vead ja kuidas neid vältida.
Millised on peamised murekohad, mis sisuturundustekste vaadates sulle silma jäävad? on see, et üritan kirjutada emotsionaalselt ja haaravalt. Tuleb lihtsalt eristuda ja aru saada, et konkurents sisuturunduse turul on meeletult suur.. Meis kõigis on loovus olemas, peab andma talle võimaluse peale tulla. Diivanil niisama istudes loovus sind ei taba. Tee arvuti lahti ja hakka tööle.-fotosid, kuid nende pealt on kohe näha, et modellid pole eestlased. See on viga. Sa tahad, et inimesel tekiks samastumine ja äratundmine. Kui tähtis on eestlasele müümine, siis peaks fotol olema ka eesti inimene.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“