Autor: Helen Külaots • 15. jaanuar 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mihkel Raud: sisuturundaja võistleb külmkapiga

Foto: Raul Mee
“Miks ma peaksin lugema su teksti, kui võiksin samal ajal endale võileiba teha?” ütleb Mihkel Raud. Intervjuus räägib ta sellest, millega sisuturundus konkureerib, mis on sisuturunduse vead ja kuidas neid vältida.

Millised on peamised murekohad, mis sisuturundustekste vaadates sulle silma jäävad? on see, et üritan kirjutada emotsionaalselt ja haaravalt. Tuleb lihtsalt eristuda ja aru saada, et konkurents sisuturunduse turul on meeletult suur.. Meis kõigis on loovus olemas, peab andma talle võimaluse peale tulla. Diivanil niisama istudes loovus sind ei taba. Tee arvuti lahti ja hakka tööle.-fotosid, kuid nende pealt on kohe näha, et modellid pole eestlased. See on viga. Sa tahad, et inimesel tekiks samastumine ja äratundmine. Kui tähtis on eestlasele müümine, siis peaks fotol olema ka eesti inimene.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700