• 15.01.18, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mihkel Raud: sisuturundaja võistleb külmkapiga

“Miks ma peaksin lugema su teksti, kui võiksin samal ajal endale võileiba teha?” ütleb Mihkel Raud. Intervjuus räägib ta sellest, millega sisuturundus konkureerib, mis on sisuturunduse vead ja kuidas neid vältida.
Mihkel Raud: sisuturundaja võistleb külmkapiga
  • Foto: Raul Mee
Millised on peamised murekohad, mis sisuturundustekste vaadates sulle silma jäävad? on see, et üritan kirjutada emotsionaalselt ja haaravalt. Tuleb lihtsalt eristuda ja aru saada, et konkurents sisuturunduse turul on meeletult suur.. Meis kõigis on loovus olemas, peab andma talle võimaluse peale tulla. Diivanil niisama istudes loovus sind ei taba. Tee arvuti lahti ja hakka tööle.-fotosid, kuid nende pealt on kohe näha, et modellid pole eestlased. See on viga. Sa tahad, et inimesel tekiks samastumine ja äratundmine. Kui tähtis on eestlasele müümine, siis peaks fotol olema ka eesti inimene.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele