Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lihtne nipp, kuidas 10 minutiga loovust ergutada
Best Marketingi lugejad on ilmselt sageli olukorras, kus oleks vaja loovideed, aga “vaimu ei tule peale”. Leidsime ajakirjast Fast Company probleemile lahendust pakkuva artikli ja tõlkisime teie jaoks ära!
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“