• 10.01.18, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lihtne nipp, kuidas 10 minutiga loovust ergutada

Best Marketingi lugejad on ilmselt sageli olukorras, kus oleks vaja loovideed, aga “vaimu ei tule peale”. Leidsime ajakirjast Fast Company probleemile lahendust pakkuva artikli ja tõlkisime teie jaoks ära!
Fast Company
  • Fast Company
Disainer Ayse Birsel selgitab, miks ja kuidas aitab 10 minutit igapäevast pastakate ja kirjaklambrite näppimist kaasa loovuse voolamisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele