• 10.01.18, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lihtne nipp, kuidas 10 minutiga loovust ergutada

Best Marketingi lugejad on ilmselt sageli olukorras, kus oleks vaja loovideed, aga “vaimu ei tule peale”. Leidsime ajakirjast Fast Company probleemile lahendust pakkuva artikli ja tõlkisime teie jaoks ära!
Fast Company
  • Fast Company
Disainer Ayse Birsel selgitab, miks ja kuidas aitab 10 minutit igapäevast pastakate ja kirjaklambrite näppimist kaasa loovuse voolamisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele