Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
9 tähelepanekut sotsiaalmeedias turundajale aastaks 2018
Unusta Snapchat, lõpeta “Jaga ja võida” mängud, tee videosid, tooda head sisu ja pane juturobot enda eest tööle. Need on vaid mõned suunad, mis sotsiaalmeediat sel aasta iseloomustavad.
Andrus Kiisküla
Foto: Raul Mee
Et sotsiaalmeedias õnnestuda, hoia end muudatustega kursis, katseta, tee vigu ja õpi oma vigadest – nii uuesti ja uuesti.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“