Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamiprohmakad 2017
Pepsi reklaamikampaania
Mõned suured kampaaniad said sel aastal suure pahameele osaliseks, kuna läksid sotsiaalsete normidega vastuollu. Miks brändide väljaütlemised nii olulised on? Sest brändidest on saanud uued moraalimajakad ning nende öeldu mõjutab inimeste käitumist.
Avalikkuse reaktsioon Prisma tänavusele jõulukampaaniale näitas, kui oluline on see, milliseid väärtushinnanguid reklaam endas kannab. Tarbijad tahavad näha midagi, millel on sügavam mõte. Loomapiinamine ja orjapidamine pole enam OK. Materialistlikud väärtused tunduvad olevat end ammendanud. Millest siis praegu rääkida tohib ja miks on brändidel nii suur vastutus?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]