Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pangareklaam, mille vaatamiseks tuli pilet osta
Tänapäeval peab bränditud sisu võistlema Netflixi kultussarjade ja YouTuberitega. Tarbija tähelepanu tuleb välja teenida. Tutvu Hispaania suurima panga Santander Banki noortele suunatud sisuturunduskampaaniaga “Beyond Money”.
2008. aasta kriis andis Hispaania majandusele raske hoobi. Kriisijärgsel ajal ristiti Hispaania noored kadunud põlvkonnaks. Tekkinud olukorras süüdistavad hispaanlased siiani peamiselt panku. Ajal, mil majandus näitab paranemismärke, loodab Hispaania suurim pank Santander noortega viimaks sidet luua. Panga uus 1|2|3 Smart Account on loodud peegeldamaks millenniumilaste elufilosoofiat, kus kogemusi ja elamusi väärtustatakse rahast rohkem. Santanderi eesmärk oli jõuda 18-31 aastaste hispaanlasteni ja tutvustada neile oma uhiuut 1|2|3 Smart Accounti.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]