Oktoobris turule tulnud Coop Panga huumorivõtmes teostatud lansseerimiskampaania keskmes on Rahnu saare elanikud, kes räägivad oma igapäevaelust.
Rahnu saar on 15,7 km pikkune saar, kus elab 208 inimest. Saarel elavad erakordsed inimesed, kes tegelevad eriliste asjadega, näiteks asub seal spioonikool ning transpordiks kasutatakse isesõitvaid mootorrattaid. Rahnu saarel avatud Coop Pank teeb saare elanike igapäevaelu lihtsamaks ja mugavamaks.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.