• 08.11.17, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Priit Leito: Teleäri tulevik on roosilisem kui vahendajate oma

Meediaagentuuride elu on läinud olukorras, kus Google, YouTube ja Facebook on turule jõuliselt sisenenud, keerulisemaks, sest meediavahendus sealt raha ei saa, rääkis TV3 juht Priit Leito Äripäeva Raadio hommikuprogrammis Hando Sinisalule.
Priit Leito
  • Priit Leito
"Telejaamad on suutnud viimase 3 aastaga reklaamikäibe osakaalu oma kogukäibes 100-lt protsendilt vähem kui 80-le protsendile kahandada," ütles Leito. Sissetulek tuleb nüüd ka kaablioperaatoritelt, kes müüvad televisiooni edasi lõpptarbijale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele