• 08.11.17, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Priit Leito: Teleäri tulevik on roosilisem kui vahendajate oma

Meediaagentuuride elu on läinud olukorras, kus Google, YouTube ja Facebook on turule jõuliselt sisenenud, keerulisemaks, sest meediavahendus sealt raha ei saa, rääkis TV3 juht Priit Leito Äripäeva Raadio hommikuprogrammis Hando Sinisalule.
Priit Leito
  • Priit Leito
"Telejaamad on suutnud viimase 3 aastaga reklaamikäibe osakaalu oma kogukäibes 100-lt protsendilt vähem kui 80-le protsendile kahandada," ütles Leito. Sissetulek tuleb nüüd ka kaablioperaatoritelt, kes müüvad televisiooni edasi lõpptarbijale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele