Silja Oja • 8. november 2017
Jaga lugu:

Priit Leito: Teleäri tulevik on roosilisem kui vahendajate oma

Priit Leito  

Meediaagentuuride elu on läinud olukorras, kus Google, YouTube ja Facebook on turule jõuliselt sisenenud, keerulisemaks, sest meediavahendus sealt raha ei saa, rääkis TV3 juht Priit Leito Äripäeva Raadio hommikuprogrammis Hando Sinisalule.

"Telejaamad on suutnud viimase 3 aastaga reklaamikäibe osakaalu oma kogukäibes 100-lt protsendilt vähem kui 80-le protsendile kahandada," ütles Leito. Sissetulek tuleb nüüd ka kaablioperaatoritelt, kes müüvad televisiooni edasi lõpptarbijale.

"TV3 plaanib vähendada reklaami osa ja suurendada tasulise vaatamise osa," lisas Leito, sest vaatajad on aina rohkem valmis maksma selle eest, et voogedastust tarbida.

Voogedastuse lipulaeva Netflixi hittsari "House of Cards" saaks TV3 prime time'is aga Leito hinnangul nullreitingu. "TV3 prime time'is peab peab olema kodumaine omatoodang," ütles Leito.

Kuula intervjuud:

Intervjuu oli eetris 19.10.2017.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com