Helen Külaots • 3. november 2017
Jaga lugu:

Digitegu 2017 võitjad

Best Interneti konverentsil Apollo Kinos tunnustati täna aasta parimaid digitegusid. Võitjad kuulutati välja üheksas kategoorias. Vaata, kes tegid sel aastal digis suuri tegusid.

Facebooki reklaami kategooria võitja: Põltsamaa Felixi joonistuskampaania: Tele2 Snäpp mobiilipaketi chat-bot müügilahendus

Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.Agentuur: Media HouseParim veebilehe arendus

Esimesena Eestis tõi Tele2 turule digitoote Snäpp, kus toodet luues disainiti nii toode kui ka selle toote müük, turustamine ning teenindus selliselt, et kõik toimuks 100% internetis. Agentuur: ADM Interactive / Utopia

Parim kampaanialeht: Lennujuhtide värbamiskampaania: Montoni sünnipäev – Pääsuke: R-kiosk – Tops sinu käe järgi

Lennuliiklusteeninduse AS korraldas konkursi, leidmaks uusi lennujuhte sellele väga vastutusrikkale alale. Kuigi lennujuhtide palk on väga hea, ei soovitud seda rõhutada. Lennuliiklusteeninduse eesmärk oli saada kandideerima inimesi, kes ei tuleks tööle ainult raha pärast.Lennujuht.ee avalehele tehti kampaanialehena kaasahaarav test, mida muudes materjalides lahendama suunati. Test osutus ootamatult populaarseks ning pälvis ka Marketing Instituudi turundustähe auhinna.Agentuur: Optimist CreativeOnline reklaami kategooria võitja: Sportlandi Waze’i kampaania

Baltikumi juhtiv spordi- ja vabaajatooteid müüv jaekaupluste kett soovis tõsta teadlikkust “Ostufestivali” kampaaniast ning allahindlustest. Kuna Sportlandi poed asuvad tihti kaubanduskeskustes ja suure liiklusega teede ääres, siis sai kasutusele võetud Waze navigatsioonirakenduse reklaamid.Agentuur: ConvertalBranded content kategooria võitja

Keskklassi brändid (nagu Monton) on Eestis väljasuremise ohus, sest klient eelistab kiirmoodi või tugeva brändi imidziga disaini. Ainukene võimalus uues olukorras ellu jääda on luua brändile lisaväärtust. Niisiis valmis Montoni 15. sünnipäevaks erikollektsioon Vabadus, millest sai läbi aegade edukaim Montoni erikollektsioon.Mobiilikategooria võitja: Erik Orgu toitumiskava äpi lansseerimine

Erik Orgu nimi on tuntud erinevate kaaluteemaliste saadete, blogide ja muude ülesastumiste kaudu. Toetudes sellele baasile sai Erik Orgu kaubamärgi alt kokku pandud pakkumine uuele tasuta toitumiskavale koos värske mobiilirakendusega.??Agentuur Mindshare EstoniaIntegreeritud digikampaania kategooria võitja

R-kioskil on käimas rebranding - antud kampaania puhul juhiti tähelepanu just R-kioski muutuvale visuaalsele keelele ning kohvile, mille kuvandit tajuti tunduvalt kehvemana kui kohvi kvaliteet tegelikult on.Sellega seoses taheti anda värske välimus oma kohvitopsidele, et eristuda hallist massist, millega konkurendid enda tooteid pakkusid. Selleks tehti avalik kohvitopside kujunduskonkurss ning seejärel avalik hindamisvoor.Agentuur: NexdGoogle’i reklaami võitja: PZU Kindlustus - Google AdWordsi kampaaniate uuesti ülesehitamine ja optimeerimine

PZU on üks Kesk- ja Ida-Euroopa suurimaid kindlustusgruppe, turuliider Baltikumis. Viimasel ajal on nad üha rohkem hakanud kindlustustoodete ja –teenuste turundamisel kasutama digiturunduskanaleid, mille kaudu saab mõõta efektiivselt erinevate kanalite tulemuslikkust.

Kampaania eesmärk oli parandada varasemad Google AdWordsi kampaaniad, üles seada uued kampaaniad, mis toimiksid kuluefektiivsemalt ja suuremal skaalal.Agentuur: HoliniParim e-mailiturundus: Eesti Energia andmekorje kampaania

Eesti Energia põhiliseks konkurendiks gaasiteenuse valdkonnas on Eesti Gaas. Antud kampaania eesmärgiks oli koguda andmeid gaasi tarbijatest, kellest moodustada kvaliteetne valim hilisemaks taasturunduseks. Kampaania raames loodi eraldi kampaanialeht mille eesmärgiks oli koguda kvaliteetseid kontakte. Külastajat ootas lehel küsimustik, mille täitmine viis ta auhinna loosirattasse, kus oli võimalik võita iPhone 7 ja Euronicsi 500€ kinkekaarte.

Digitegu võitjad  Foto: Raul Mee

Konkursile Aasta Digitegu esitati tänavu 50 tööd. Võitjad selgusid 2. - 3. novembril Tallinnas toimuval Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2017.

Žüriisse kuulusid:

-    Kristel Leif, Swedbanki sotsiaalmeedia juht-    Jaan Naaber, Neway teenusedisainer ja strateeg-    Priit Leemet, Initiative'i turundusanalüütika üksuse juht-    Katrina Toompere, Thorgate'i projektijuht-    Paap Peterson, Age Comi digitaalsuuna juht-    Diana Taluri, Marketing Sharksi CEO ja strateeg-    Karola Karlson, Taxify Perfomance Marketing Manager

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 6. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com