Esimesena Eestis tõi Tele2 turule digitoote Snäpp, kus toodet luues disainiti nii toode kui ka selle toote müük, turustamine ning teenindus selliselt, et kõik toimuks 100% internetis.
Uut digipaketti Snäpp saab osta, vahetada ja lõpetada ainult internetis. Traditsiooniline klienditeenindus esindustes või kõnekeskuses on Snäppil tasuline. Kasutades müügis ja teeninduses ainult veebikanaleid, saab Snäpp pakkuda paremaid tingimus: madalamat hinda, rohkem andmemahtu, ilma siduva tähtajata ja leppetrahvita lepinguid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.